kisah hidup gadis nakal

Monday 5 December 2011

KELUHAN HATY !

 
huhuhu ! semakin hari ! semakin kekalutan menimpa dri . ak sendiri x pasti ap yg sebenar ye yg jadi ?
antara ak sendiri yang cri atau pon dugaan ALLAH !
Ak cam da x le nk pk je skrg ney . stuck ! !
semua ye jadi gare2 haty n perasaan
lau boleh ak nk jage haty semua org keliling aku . tapi ak manusia biase.. ak x mampu nk wat semua 2 skali gus ! Ak cume nk berkawan dgn semua ,. tpi ak xphm npe dy semakin juh dgn aku . mungkin dy mara aku ! 
ak mintak maap lau ak x mampu nk phm haty n perasaan dy ! ak insan yg lemah yg takut pada chenta . ak senang bersama dy . ak akui . ak bahagia d'sisi dy . xpnh skali pon haty ney disakiti . dy sahabat yang bek . ak untung sangat knl dy . kongsi minat yg same . indah ye saat 2 . dy kawan  saya bercanda , bersedih ! dy segale yew  ! tpi bile tibe dy m'juh ..saya phm knp . saya phm ! dy rase diri dy hanya dimaen kan oleh saye , YA ALLAH ! x penah niat di haty nk sakiti haty sape2 . lagi2 haty seorg insan yang terlalu bek pada saya .
awk sahabat saye dunia akhirat , maap lau m'robek haty awk . 
saya maseh cam dlu ! n xpnh berubah ckt pon . 
awk ! rinduu awkk ;'(


No comments: