kisah hidup gadis nakal

Monday 16 April 2012

huhu ~

tibe2 ak trse teruk ye diri aku ney .
hampir 7 bln da hadir ye diri dye dalam family aku 
aku slalu lupe kehadiran dye disisi aku .. 
aku x pnh pon kongsi ape2 perasaan dgn dye .
seorang insan yg ak gelar kan umi selame p'genalan kami . 
perkataan yg mudah lagi di fahami . iBu tiri .
ckap sal ibu tiri . byk yg pk  . ibu tiri ney garang .
but umi aku x cam 2 .walaupon ak x bpe rapat dgn dy . ak slalu dpt ase kan 
yg dy m'punyai hati yg bek . n dy jgk m'punyai sifat k'ibuan yg kuat .
malang ye . dy slalu asew yg k'hadiran dy lom di trm sepenuh ye oleh ak adik beradik . 
ak ase . if ak kt tmpt dy . mungkin aku akan ase sesuatu yg sme .
yela  . if nk bandingkan 22thn dgn 7bln ? 
mungkin lom  ade keserasian antara kiteorg . 
lagi pon kiteorg x slalu bersame2 kt umah . yela . umah asing2 .
weekand je jmp ~
dy x mungkin akan same cam mama . n mama pon x kan same cam dy .
2'2 m'punyai k'Istimewaan yg b'beza .
umi ak seorang yg b'kerjaye  . dy seorang ketua kaunselor di sekolah sains .
so sikap dy yg lembut  . disenangi oleh aku n family  .
tapi x mudah ak nk cube phm dy .
dy seorang yg susa nk b'Komunikasi . dy lebih suke diam .
mungkin dy x biase lagi kot nk b'ckp dgn ak n adik beradik .segan maybe .
lagi pon kiteorg adek beradik ade seribu macam peragai .
2 sebab ye dy susa nk phm . ak try think positive . 
sepanjang ak knl dy . xpnh ak tgk dy mara . mungkin dy saba je kot .
bahaye la cam 2 . luke b'darah lak kt dlm hati 2 nnt .
ak slalu harap yg kiteorg dapat trm k'Hadiran umi .
 same cam mn kiteorg trm k'hadiran mama dlm diri kiteorg .
ak thu  . umi slalu cube jadi yg terbaek untuk family aku .
aku hargai sgt semua 2 .
 aku ase mama pon akan ase bersyukur bub ade umi yg ganti kan tmpt dy kt sisi kiteorg .
mama . umi slalu ingt kn kiteorg m'Lawat kubur mama . 
umi xpnh lupe ingt kn kiteorg doa kan untuk mama .
aku slalu t'tny2 . bahagia x umi disisi kiteorg .
or dy x bahagia .and dy da korban kan semua k'Bahagian dy untuk aku adek beradik .
if btol la semua 2. kejam ye diri aku .
ak harap 1 hari nnt ak dapat kan bahagia kan umi . same cam mn umi bahagia kn abah kiteorg .
umi  . trm kaseh . 
mungkin umi x kn nmpk yg kiteorg cyg kt umi .
bub kaseh cyg kiteorg ney ibarat angin yg le di rase . tapi xdapat di lihat .. 
maap .. ~

No comments: