kisah hidup gadis nakal

Sunday 8 April 2012

jika aku sahabat sejati



jika aku sahabat sejati . aku akan paham bile kau kate 'aku lupe'
jika aku sahabat sejati .aku akn tgu bile kau kate 'tgu aku '
jika aku sahabat sejati . aku akan tetap bersama kau bile kau kate 'tinggalkan aku'
jika aku sahabat sejati . aku akan tetap hulurkan tangan bile kau kate . 'pergi . i dunt need its '
jika aku sahabat sejati . aku tidak hanya m'dengar keluhan kau . tapi ak akn cube m'gerti kau
jika aku sahabat sejati . aku tidak hanya m'lihat . tapi aku akan cube m'bantu kau 
jika aku sahabat sejati . aku tidak akan hanya m'lupe kan kau . tapi aku akn cube memaaf kan kau .
jika aku sahabat sejati . aku takkan hanya m'lepas kan kau . tapi m'pertahankan kan kau .

namun . layak ke ak di gelar sahabat sejati .
 sebab ak lom mampu nk laku kan semua ney untuk teman2 aku ^^
aku hanya insan biase yg xpnh lari melaku kan silap .

No comments: