kisah hidup gadis nakal

Monday 3 September 2012

3 sahabat

hye . nk kongsi something le ? 
something yg mampu m'buat ak sering t'senyum setiap mase saat ini .
btol kate org . setiap k'sedihan mesti ade p'hujung ye . 
setiap k'hilangan mst ade ganti ye ,, insyallah..
;)
dulu if ak rase . ak da xde life . but now ,
ak rse ak da dpt kembali kan life yg kian hilang tu .
aku di anugerah 3 INSAN yg sgt m'hargai diri ak .
maybe tu bonus dr ALLAH untuk ak .
alhamdulilah .
K'hadiran mereka dalam hidup aku m'gubah segala tanggapan ak tentang 
'SAHABAT SEHIDUP SEMATI '
yg dlu ak rase ia tidak penah wujud
pada ak , dyeorg bkn saje sahabat pada ak . 
dyeorg la kawan . dyeorg la lawan . dyeorg la sahabat .
walau ap pon situasi ak hadapi . dyeorg akan ade .
tangan dyeorg la sering ak capai setiap kali aku hampir jatuh .
tangan dyeorg jgk la yg telah m'hapus kan segale air mata yg m'galir .
kate2 meraka juga lah yg telah m'gukir seribu senyum di bibir aku ;)
walau b'ribu kali hati dyeorg ak sakiti ,.
 tp dyeorg tetap akan berada disisi ak bila ak perlu kn dyeorg .
walau pon ak tak boleh jadi yg sempurna untuk dyeorg , tp dyeorg slalu cakap yg ak da cukup perfect untuk dyeorg ,, padahal ak thu , ak tak penah jadi yg sempurna untuk korang . no body perfect dear .
bahu dyeorg la tmpat sering ak b'sandar bile ak rase rindu kan mama .
ak dpt rse kaseh cyg yg sgt ikhlas dr dyeorg .
tak penah skali pon dyeorg m'geluh dgn sikap ak yg sgt ego . degil . keras hati . x pandai jge hati org . x hargai org . . tinggi sgt k'sabaran dyeorg pada aku . 
dyeorg slalu m'janji kan kbahagian pada aku . even itu semua satu janji . tp ak setiase bahagia dgn janji2 tu . 
coz ak p'cye .. 1 hari janji tu mst akan dpt ditunai kan .
gelak tawe ak x pernah hilang bila dyeorg disisi aku .
ak rse ak sgt di lindungi bile ye ade ye dyeorg life aku . 
pada dyeorg jgk ak lps kn segale ye . mara sedih geram gembira . n pelbagai rase lagi .
even ap pon perasaan ak mse tu . tak pernah akdi tinggal kan .
syukur ALLah aku di temu kan dgn insan2 ni ,
harapan aku , 
ak dapat jge . lindungi . bahagia kan dyeorg cm mn dyeorg wt pd aku .
dyeorg nafas aku .
time kaseh sbb da yg terbaik dalam life aku korang .
tak mampu lina nk balas semua ni ,
lina just mampu doa kan bahagian korang yg b'panjangan ;)





1 comment:

Nurul Ain said...

Tiada ap yang dapat d katakan selain terus menyayangi dan menjaga dirimu... :)