kisah hidup gadis nakal

Monday 10 September 2012

GRADUATION DAY'S

graduation di mane ak di anugerahkan
 segulung sijil ..2 thn jgk la aku b'juang untuk dapatkan segulung sijil tu . 
banyak jgk halangan dan dugaan yg dtg b'tandang .. 
adat la kan .. if nk something , mst la kene b'susah2 dahulu ..
8 september 2012 . 
tarikh konvokesyen aku diada kan . 
seperti mane yg mama ucap kan dlu .. sama la dgn situasi yg terjadi .
mama tak kan hadir konvokesyen ina nnt . . tu la kate2 yg lahir mulut  arwah mama ..
setiap k'gembiraan . mst t'selit kesedihan ..
p'juangan yg ak laku kan demi mama . xdpt pon di saksi kan oleh mama .
anak mane yg x nk wat makbapak dy bangge rite ,,
kelibat mama sering ak cri pada saat tu .. 
aku t'ingin sgt nk tgk senyuman mama mse tu .
ak nak sgt rse kucupan dari mama mse tu ........
tpi tu semua mimpi ..
mama da xde di p'lihatan mata aku  ..
ape yg ak mampu skrg .. trs b'juang untuk capai cte2 mama ..
insyallah mama . 
sebalik kesedihan jgk mst ak k'gembiraan ..
konvokesyen ak di hadiri oleh semua org yg ak cyg ..
sape sangke kan ..
abah umi abg aini aisyah .. 
semuaa ade ..

ak x sangke pon semua akan ade mse tu ..  
lina t'haru sgt korang datang, 
even anak abah ni xdpt anugerah khas .. abah beli kan bunge ,,
lina men2 je kot mntk bunge .. btw . seronok gak dpt bunge ni . . 
hahaha .. Terbang rm60 abah ;p

sahabat ;)
kehadiran korang jgk m'beri seribu makne pada aku ..
korang da hapus kan semua kesedihan aku .. cam selalu .
sebab korang ,, senyuman ak tak hilang2 kot dr bibir ni sepanjang konvo ..
 if x cye le tgk semua pic2 konvo . 
it really fun ..
xde ap yg lebih b'makne saat tu ..  
sesuatu ak x pnh jangke dgn kehadiran korang ni ..
korang . lina x perlu kan hadiah untuk konvo ni .. 
sebab kehadiran korang ni adalah hadiah yg paling b'makne pd aku dr korang ;)
terima kaseh yg tak t'ucap yg ak mampu kate kan pda korang ..
love u .
korang cahaye hidup aku . 
sunshine .









No comments: