kisah hidup gadis nakal

Saturday 22 December 2012

myra ;)

assalamualaikum dan selamat pagi wahai sahabat .
 hari ni hari terakhir kite sblm kite balik ke rumah masing2 .  
home swet home . something yg tgu2 kn ritee . sape yg x suke blk rumah .
dalam keseronokan kite , ade tersimpan 1 kesedihan yg tak mampu aku tutup .
pertemuan yg x lame . tapi memberi seribu makna dan kenangan .
aku di temu dengan seorang insan yg bernama kawan saat aku mula jatuh di jurang .
mungkin ramai org yg m'yalah tafsir niat kami berkawan .
aku x kisah . biar ape pon org kate . Tu hak mereka . dyeorg mate . dyeorg ade mulut , dyeorg ade otak untuk pikir kan semua ney . Tp aku ada haty n perasaan untuk menilai diri seseorang itu  pada aku .
selagi mampu tepis , aku tepis .
even aku xpernah kenal diri dye sepanjang kami belajar disini . 
tp bila kiteorg di temu kan sebagai kawan . aku sgt senang bersama dye ..
kawan mungkin beribu , itu ak x nafi kan tentang diri aku ..
Tp dye ,, dye special ;) 
kenapa aku kate dye special .? Sebab dye special la . haha .
walau dalam masa yg singkat . ak di beri peluang untuk m'genali diri dye ..
m'genali haty budi dye .. 
ak m'genali diri dye . 
saat dye m'merlukan seseorang untuk berkongsi masalah . di saat dye k'seorangan .
mungkin org kate dy b'kwan dgn aku sebab dye xde kwn lain .
Tp biar la . aku x kisah .
 Sebab niat ak berkawan dgn dye pon coz aku xsanggup nk tgk dye seseorang .ak nk tlg dye .
aku nk dye bahagia .. Sebab pada aku semua org layak rase k'bahagian tu .
Aku harap even kejap . ak dpt sempurna kan tugas aku dengan baik .
harapan aku . Aku nk tgk senyuman tu trs mekar di raup wajah dye .
ps myra : dear .. lina nk mira trs kuat m'harungi segale dugaan yg dtg .lina tahu mira kuat , lina x nk mira kalah dgn kate2 org . jgn bagi org laen rosakan kn semagat mira k .even mira srg2 pon lps ni . trs kn b'juang k . never say i'cant . sebab pada lina mira bole . mungkin lps ni lina xdpt nk ade kt sisi mira saat mira sedih dan jatuh , tp lina akan sentiasa sokong mira wlu kt mn jua lina ada ..hingga syurga .insyallah .
bila2 mira perlu kn lina . just text me or make a call . 
mira . lina hope sepanjang p'genalan kite . lina mntk maap if ade ap2 k'kurangan diri lina .
Lina nk ucap beribu trm kasih sebab sudi jadi kawan lina .
Thank sebab m'cipta seribu kbahagian 
thank sebab wat lina sentiase tersenyum 
thank sebab ade tiap kali lina m'rengek .
thank wat lina tergelak 
thank sebab sudi jadi sugar glider yang comel ;)
thank sebab selalu jadi dak yang degil .
pasni jgn degil2 auwww ... 
lina jauh nk m'bebel ..
MOST IMPORTANT , 
Jge p'makanan anda .
Nt gastrik .. 
auwwwww cyg ... 
akikikikikikikikikiki ;p
comeel .. 
WANGIII ...
cyggggggggg myraaa .. 
lina rinduuu myraa slalu auw ... 
take careee .
ade rezeki kite jumpa lagi .










No comments: