kisah hidup gadis nakal

Thursday 27 December 2012

abah ;(

assalamualaikum & selamat malam . haty ni tibe2 tergerak sgt nk m'nulis blog . 
even ak rase penat sgt hari ni . ngntuk yg t'amt . tp haty jiwe ak x tenteram .
abah aku x chat krg . ak risau sgt tgk keadaan dye , sejak ni dye kerap sgt sakit .
aku trauma dgn keadaan ni . ap yg pasti . ak x mampu nk hadapi ape2 kehilangan skrg nie .
cukup la ak hilang mama dri pandangan mate aku .
aku x nak abah tinggal kn ak cm mn mama tgl kn aku .. huhu ,
YA ALLAH . SIHATKAN ABAH ,
ak xnk ape2 . ak just nk tu je .
dr kate urine abah ade jangkitan kuman , 
abah kene la jge kesihatan btol2 pas ni k .
anak2 abah sentiase perlu kan abah ,,
sejak mama xde . dekat abah la kiteorg m'nagih kasih .. '
wlupon x sme cm kasih cyg yg di beri mama .
tp tu da wat lina rse di lindungi sgt bila ade abah di sisi .
semoge abah cepat chat . lina syg abah . 
ABAH CPT SIHAT , NT KITE G SNORKELING SAME2 . ;'(

No comments: