kisah hidup gadis nakal

Tuesday 7 January 2014

:) indah mereka .

jika mata terpejam saat ini ..
aku masih bahagia 
hadir mereka m'beri diri aku sejuta kebahagian .
jika kau bertanyakan apa yg bernilai yg kini aku miliki .
jwpnya ..
MEREKA .

Hidup aku mungkin tak menarik seperti org lain ..
namun , pada aku .. 
hidup aku sempurna kini ..
mempunyai insan yg boleh,
 slalu menjaga , lindungi , dan m'pertahankan 
AKU .

kate2 meraka yg sering 
m'bangunkan diri aku yg jatuh .
tanpa mereka .
aku mungkin seorang yang lumpuh .

tangan mereka bagai megalirkan 
semagat untuk aku terus berjuang 
dikala aku m'genggam ya .

mereka senyuman aku ,,
andai dapat aku balas segala ya dlm tempoh yg singkat ini ..
aku sanggup lakukan apa sahaja agar ia terbalas .
namun tak mungkin terbalas segala yg telah di curah kan pada diri ini .. 
biar beribu jutaan terima kasih yang aku ungkapkan ..
ia tidak mungkin terbalas .

penat lelah ku sering hilang
 di kala hadir ye diri mereka di sisi ku .

jika di beri seribu tahun untuk bersama 
mereka.
aku mahu . 
;)

ALLAH , 
kau kurniakan aku yang terindah .
keluarga ku . sahabatku .
terlalu indah buat ku ,,
hingga aku takut untuk kehilangan 
MEREKA . 

alhamdulilah . 
aku bahagia dgn kehendak mu .




No comments: