kisah hidup gadis nakal

Wednesday 30 January 2013

mama

assalamualaikum & selamat malam .
hari ney maybe hari kesedihan aku .. 
sedar x sedar hampir 2 thn mama k'cygn ak xde kt sisi aku ..
masih t'byg2 wajah mama di ingat aku  . wajah y ak sgt2 cygi .. wajah seorang y sgt ak perlu kn di setiap langkah-langkah aku ..t'sekse life aku sepanjang mama xde di sisi .. 
aku terlalu rindu kan kasih cyg seorang mama ...
aku nk sgt peluk mama saat ney .. mama y sering m'dengar segale keluhan hati aku ..
saat ney , bile aku rse sakit . kecewe .. aku hanya mampu m'gadu kt kawan2 .
ak nk sgt m'gadu n m'nagis cte sgale y aku rse kini ,,
tapi ak x mampu ,, mama npe mama pergi tinggal lina s'pantas ney ..
anak mama rindu kan mama ..
org lain semua ade mama dyeorg , shoping sme2 . hang out , holiday , masak sme2 . lina jelous dgn semua tu . sbb lina wat semua tu dgn mama ...
mama dgr tak keluhan ank mama ney ,,,,
arhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . sumpah aku nk nagess skrgg ~ stop here ,,,,,,


No comments: