kisah hidup gadis nakal

Sunday 6 January 2013

alahai ...

assalamualaikum & selamat pagi .. 
It already 2AM . aku br habes tgk team aku main .. team ape ?
Of cos la #YNWA .. YOU NEVER WALK ALONE .
liverpool laa .. Btw game malam ni . team aku winner ok  .. HAHA . Tdo senyum smpi pagi la aku jp lg ;D
sbnr ye aku pon xthu ap y ak nk coret malam ni . tp haty aku kaut m'gatekan y ak nk luahkan something ..
ak rase t'beban sgt hari ni .  abah k'cygn aku masuk wad ..dy suspek apendix , n maybe operation dalam mase terdekat ni ...ak cian sgt tgk abah . masuk air . t'baring . kne puase .amek darah . 
ya allah . sihatkan lah abah . if ap y abah alami tu di pindah kt aku pon x pe . ak rela  ..
ak nk abah aku sihat cam selalu ... Abah kene sihat . abah kene sihat . 
aku x kuat nk hadapi semua ni .. ak nk m'nagis sekuat haty aku ..tp ak xbole nagis dpn adek2 aku .
abg slalu pesan . lina .kau kene slalu kuat dpn adek2 .wlupon saat tu kau x kuat .
ak pgg kate2 abg hingga skrg ,,, Adek2 akn kuat bile kita kuat ,, 
ak mohon k'kuatan dari mu ya Allah .....nk jadi story . hari tu mse ak dpt call y abah kne thn wad .. 
Ak trs ckp kt adek2 y ak nk g toilet ,, ak bkk air paip (cover sound)... ak nages semahu aku ..  
hehe .. bukan senang nk kakak rupe yee ;p

No comments: